Når Cookies er andet end småkager | Business Innovation Center Esbjerg

Når Cookies er andet end småkager

Hvordan påvirker de store brands dig via fx markedsføring til at købe deres produkter? Hvordan markedsfører man sin virksomhed således ens produkter bliver mest muligt værd?  

Hvordan effektiviserer virksomhederne deres markedsføring ved at føre den online frem for offline? Og hvad skal du som forbruger være opmærksom på, når du færdes på nettet og giver mediegiganter som Facebook og Google info omkring hele din person og adfærd.

Dette bliver en dag, hvor vi går bag om nogle store brands som I kender fra jeres hverdag. Vi ser på, hvordan virksomhederne manipulerer med os som forbrugere via fx cookies på nettet! Vi ser på, hvordan virksomhederne udvikler deres strategier, således de får mest muligt ud af deres markeder og vi ser på, hvordan de påvirker jer til netop at vælge deres produkter.

Sted: Rybners Handelsgymnasium, Grådybet

Varighed: 1 dag, 8:15- 15:00

Kontakt: Rie@rybners.dk

 

"Nobody counts the number of ads you run - they just remember the impression you make." Bill Bernbach