Apple er verdens stærkeste brand og dermed den mest værdifulde virksomhed i verden. Hvad er det, der gør at folk overnatter foran butikker i flere dage for at være blandt de første til at få den næste iGadget? Hvofor koger medierne over omkring informationer op til lanceringen af nye produkter fra Apple? Og hvordan har Apple skabt dette nærmest religiøse forhold til deres kunder?
I dette projekt vil vi komme ind på historien bag verdens mest berømte frugt. Apples salg og produktlancering historisk set. Endvidere vil vi forsøge at spotte, hvilke tendenser og behov Apple inddrager i deres produktudvikling. Ud fra denne viden leger vi med fantasien og udfordrer jeres innovative evner for at se om I kan forudsige, hvad Apples næste store succes bliver.
Sted: Rybners Handelsgymnasium, Grådybet
Varighed: 1 dag, 8:15- 15:00
Kontakt: Rie@rybners.dk
"There’s no chance that the iPhone is going to get any significant market share. No chance." Steve Ballmer, CEO Microsoft INC